Sissels Blyanttegninger


Min hulde viv har kastet seg inn i de kreatives indre sirkel og er blitt kraftig bitt av den kunstneriske basille. Det er en fryd å se henne oppslukt av i sin egen verden der blyanter, fargestifter, voksfarger og jeg vet ikke hva, benyttes om hverandre. Jeg blir bare mer og mer imponert av den dama!

Det koster noen 1000lapper å kjøpe inn dette utstyret men en hobby skal man jo ha, og når min er å brygge øl så kan vel hun male og tegne og kose seg med det. Jeg holder drikk’en 😉 Og dessuten så slutta vi å røyke for et år siden og da kan vi jo bruke noen av pengene vi sparer på det til å kose oss med hobbyene våre 😀

I dette innlegget deler jeg hennes blyanttegninger med dere, kos dere!

Bildene ligger kronologisk fra første til siste bilde slik at dere kan se progresjone over 12 dager.

Om superwacs
Been there, done that!

Legg igjen en kommentar

